Thursday, May 7, 2009

قمة الاسترخاء.....


عمرك وصلت لقمة الاسترخاء؟ ,طب اية اكتر حاجة ممكن تخليك في الاحساس دة؟,انا عن نفسي اكتر حاجة ممكن تريح اعصابي ,اني اقعد ادام البحر بالليل مسترخية علي كرسي للخلف ,والظلام من حواليا ,والبحر ادامي,وموسيقي هادية في وداني , وفي نقط من النور بعيدة اوي ,وتحس ان النقط دي هي اللي بتربط البحر بالسما ,وافضل اتفرج عالمنظر الرائع دة-من وجة نظري انا-واكلم البحر واشكيلة واحكيلة عن كل اللي انا حاسة بية ,وبحلم معاة ,وبرسم حياتي علي امواجة ,وساعات كتير بيبقي في كلام مبعرفش اطلعة لحد ,وبيطلع للبحر ,البحر دة فيه كل اسراري ,بس هو فين ؟؟؟,وحشني اوي ,نفسي اوصل للاحساس دة دلوقتي ......

4 comments:

  1. كلنا نشكو للبحر
    كلنا يأخذنا حنينا إليه
    انا الاخر اشتاق للبحر
    بحر الاسكندرية علي وجه الخصوص

    ReplyDelete
  2. تصدقي ما بقتش محتاجة البحر
    يمكن من كتر ما احتاجت ليه
    ومش لاقيته
    :(

    هو كده لما تحتاجي لحد او لحاجة كتير ومش تلاقيها
    تبتدي تزهديها
    :(

    كده برده تقلبي عليا المواجع
    =((

    ReplyDelete
  3. عندك حق يا بوبا بس بجد انا محتاجة للبحر دلوقت,مفيش غيرة بيسمع من غير كلام ومن غير شروط ومن غير ما يزهق....البحر اعز اصدقائي...ما اقدرش ما احتاجلوش

    ReplyDelete
  4. خديني معاااااااااااااااكي
    ده انا حلمت اني روحت البحر امبارح
    :(( :(( :(( :((

    ReplyDelete