Friday, October 23, 2009

تعمل ايه لو كنت ....؟؟؟

تعمل ايه لو كنت مكاني
لو عايش فالدنيا وعارف انك قريب هتفارقها
لو بتتعامل مع اقرب الناس ليك وانت عارف انك مش هتشوفهم تاني
لو بتكلم صحابك هتعمل ايه بكره وانت عارف انك ممكن ما تعيش لبكره اساسا
لو القدر حكم عليك تفارق اغلي الناس عندك وانت اساسا كده كده هتفارقه ....يعني حتي استخسر فيك الفرحه في الكام يوم اللي باقيين في حياتك
لو كان نفسك وامنيه حياتك انك تكمل باقيت عمرك مع اغلي الناس عندك وفجأه ربنا اخده منك ومش كده وبس لاه وخد معاه حياتك كلها
يمكن في حالتي دي انا يمكن مش مضايقه اوي لاني انا كنت بتمني كده
بس برده صعبه عليك اوي تفارق امك وابوك واخواتك واصحابك وناس كتير انت بتحبهم
صعبه عليك اوي انك تيجي تحط راسك علي المخده وانت عارف ان ممكن ما تقومش تاني
هونها عليا يا رب
علي الرغم من اني بتمني اني اكون هوبليس كيس الي اني برده نفسي اعيش مع الناس اللي بحبهم ومش عايزه افارقهم
يا ااااااااااااااااااااا رب

2 comments:

  1. بعد الشر عنك
    اوعي تفكري كده ابدا

    هرجع واقولك بلاش تبوظي النهاردة عشان شايله هم بكرة

    وربنا يحميكي ويحفظك من كل مكروه ويحميكي
    وينو دنيا اللي بيحبوكي بيكي
    وما مايحرمنا منك ابدا
    ويكتب لك العفو و العافية

    ReplyDelete
  2. بوبا
    مرسي خالص عالدعوه الحلوه دي
    بس انا مش ببوظ النهارده عشان بشايله هم بكره خالص
    لان بجد النهارده وبكره وكل وقت عندي بقي جميل وهيبقي اجمل ان شاء الله باللي بحبهم وبيحبوني وربنا يخليهوملي لاني لسه بحبهم وهم لسه بيحبوني وهنفضل نحب بعض طول العمر

    ReplyDelete