Thursday, April 16, 2009

مخنوقة اوى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى .........

بجد انا حاسة اني مخنوقة اوي ,والاحساس دة لما بسيطر عليا بيشلني ,لاني بجد مبعرفش اعمل اي حاجة ,دةحتي لدرجةأن لما الاحساس دة بيتمكن مني بيخليني محبش اخرج منة ,بس بجد مخنوقة ,واللي يخنق اوي انك تكون مخنوق ومش عارف مخنوق من اية,دي اصعب حاجة في الموضوع,واللي مضايقني اكتر اني لما بكون في الحالة دي بضايق اقرب الناس ليا واخنقهم معايا ,ودي حاجة بتزود من اللي انا فية,وانا ملاحظة بجد ان موضوع الخنقة دة زاد معايا اوي الفترة دي,بس مش عارفة اخرج منة,بس انا في النهاية متفائلة وبعي ربنا انة يخرجني من اللي انا فية دة وميزدش عليا ,لانة بجد لو زاد انا ممكن اعمل حاجةفي نفسي ,وفي الاخر .................اتخنقت.

1 comment:

  1. ومن فينا مش مخنوق الخنقه بقت نورمل الحياه كل حاجه تخنق والرخامه زادت والناس بقت هوايتهم الاساسيه يرخمو على بعض ويضايقو ف بعض ومحدش بيحس بحد . ياريت نبطل انانيه وحب ذات ونحط نفسنا مكان اى حد بيمر بأزمات وياريت يكون فيه ضمير عن كداا عشان فيه ناس بتموت وتعانى واحنا مشاعرنا مش بتتحرك ومتبلده بطريقه بئت اوفر.... الرررررررررررحمه ياهوووووووووووووووووووووو

    ReplyDelete