Friday, April 24, 2009

غريبة الناس


هي لية الناس بتتغير علي ناس عمرها متغيرت عليهم ,والحاجة الصعبة انهم بيبقوا غاليين عليهم ,دي حاجة مضايقاني اوي,خاصة لما يكون الناس دي عزيزة عليكي اوي وانك لما بتيأسي هم اللي بيشجعوكي,ولما بتضعفي هم اللي بيقوكي,ولما تفقدي اخر امل في الحياة تفتكريهم عشان تعيشي,تخيلوا انتم بعد كل دة الناس دي تبقي بالنسبة ليا اية,ولما يتغيروا عليا انا ممكن اعمل اية,واللي يضايق في الموضوع اني مش عارفة اصارحهم بالي انا حاسة بية,وبقعد اقول يمكن احساسي ميكونش في محلة ,فمبرضاش اقول لهم,بس بجد انا خلاص تعبت,ومش عارفة اعمل اية,المشكلة انهم اقرب الناس ليا ,واحبهم لقلبي,واللي بأحكيلهم عاللي مضايقني,بما اني مش هعرف احكيلهم يبقي مش هعرف احكي لحد ,اصل اللي انا حاساه ميتحكيش لحد هو يتحس بس ,يبقي انا كدة هموت مالخنقة ,"لحد ميرجعوا ليا تاني"......

1 comment:

  1. سألت نفسي السؤال ده قبل كده كتير على فكره
    ساعات بيكون في اسباب ومبررات للتغيير ده
    بس للاسف اللي قدامك ده مش بيقول
    وبيحتفظ بيها لنفسه
    مع ان مش من حقه يفضل ساكت
    علشان التغيير ده هيأثر عليكي قبل ما يأثر عليه
    يعني حاجه تخصك قبل ما تخصه
    لكن تقولي ايه بقى على تفكير الناس !!!!!!!!

    ReplyDelete