Thursday, April 30, 2009

حاسس بيا....




حاسس بيا عارف اية اللي بيحصل فيا... حاسس بيا عارف اني كرهت حياتي عشان حسيت انك مش ليا... انا لو غالية كنت تفكر تسأل عني وتسأل فيا... ولا وجودي زي غيابي حاجة عادية... انا مش فارقة معاك في حياتك انا منسية... بتعذبني طب متقولي ان انا مش ليك ولا انا ليك... انت عايزني ولا سايبني اتعلق بيك وتعبي راضيك... انا بتألم واكتر حد بحبة هو اللي مبكيني... طول الليل سهرانة بفكر في اللي ناسيني... قسوة قلبك مهما تزيد مش بتأسينسي... بتعذبني طب متقولي ان انا مش ليك ولا انا ليك... يعني عايزني ولا سايبني اتعلق بيك وتعبي راضيك...."حاسس بيا"

2 comments:

  1. //حاسس بيا عارف اني كرهت حياتي عشان حسيت انك مش ليا//

    روووووووووووووعه بجد ما شاء الله عليكي
    الكلام تحفه واحساسه فظيـــــــع :)


    اول زيارة ليا للبلوج
    بس لو كنت ضيفة خفيفة فأوعدك
    انها مش هتكون الاخيره ان شاء الله :)

    ReplyDelete
  2. الكلام حلو اوى يا ميوش...الاغنيه جمده موووت وكلها احاسيس...

    ده بقى ل.... (الموضوع مش محتاج تسويس...يارب نفهم)

    ReplyDelete