Thursday, November 12, 2009

عادي جدا

ايوه عادي جدا
بل واكثر من عادي
بتقولي هتبعدي
ولو احتجتلك انتي موجوده
عادي جدا
يا سلاااااااااااااااااام
نفس الكلام
بس دلوقتي بقي عادي
مانا كل اللي حبيتهم بعدوا وقالوا كده برده فالاخر
انهم موجودين وقت ما احتجهم
بس فالحقيقه اننا خلاص كده دي نهايتنا
برده دي نهايتنا
ما تستغربيش
ايوه دي نهايتنا
ماهي بتيجي كده فالاول
بس بقي بالنسبالي عاااادي
ايوه عاااااااادي
مانا ياما حبيت ناس وفالاخر بعدوا
يبقي عادي ولا مش عادي
يعني زي ما بيقولوا كده جسمي نحس
ولا مره فحياتي حبيت حد وفضل معايا
فهي المره دي موجعتش
اصلي اتعودت
ابعدي براحتك وما تخافيش مش هزعل
وازعل ليه
حد بيزعل من حاجه بقت بالنسباله عاده
بغض النظر عن مرحله اعدادي وثانوي لاني ما بعترفش بصداقتها
او يعني هي كانت فاشله معايا
اما بقي من اول ما دخلت الكليه وانا عماله اخد في مقالب فالناس اللي يمكن قلت عليهم صحابي
بس يمكن ده كان سؤ اختيار مني
ويوم مالاختيار يبقي كويس
واحب حد يبجي ويقولي انا هبعد ولو احتجتيني انا موجود
ويوك ما استريح لصديق واعتبره اكتر من اخويا
يجي هو كمان يقولي انا مش بسألك مالك اصلك مش بتيجي تحكي
علي اساس ان الاخوات مش بيحسوا ببعض
وساعات الواحد ما بيحبش يحكي الا لما حد يحس بيه ويسأله
بس برده يعني وصلي فيما معناه اني انا موجود لما تحتاجيلي
وانتي بقي
اخر امل كان يمكن موجود فحياتي
واللي تقريبا نقدر نقول شويه الميه اللي باقيين فالكوبايه
اللي خلاص دلوقتي ما عادش فيها لا نقطعه ميه
وقربت تتكسر
فما تستغربيش بعد ده كله لما اجي واقولك ان كلامك ده بقي بالنسبالي عادي
وبجد مش فارقه خلاص حتي لو احتجتلك ومش لاقيتك
وليكم كلكم بجد ما عادش فارق معايا لو احتجتلكم ومالاقيتش حد جنبي
اه .....ملحوظه
انا عارفه اني انا اللي صديقه متعبه شويه وكثيره الهموم والشكوي ومعلش بقي فحظك الللي وقعك معايا وخلاكي تكرهي حياتك
بس كنت فكراكي هتستحملي شويه بس اظاهر ان زمن ايوب ده انتهي
وفالنهايه احب اشكرك واشكركم كلكم علي كل لحظه حلوه عشتها معاكم
وكل وقت صعب مر عليا وكنت واقفين فيه جنبي
بقي بالنسبالي عاده _الفراق_وقلبي متعود عليه

No comments:

Post a Comment