Sunday, November 22, 2009

ما بقاش في حاجه تفرحني


مش عارفه ابتدي كلامي منين

بس اللي انا عارفاه كويس ان ما بقاش في حاجه تفرحني

مش عارفه ليه

عمري ما كنت كده في يوم مالايام

كنت دايما سهل اخرج من زعلي واكتأبي

وابسط حاجه ممكن يعملها اللي قدامي علشان يفرحني بفرح بيها جدا

بس بجد ما بقاش في حاجه تفرحني بقالي بتاع شهر كده في صراع مع نفسي الحزينه الكئيبه

وبحاول افرحها واخرجها من اللي هي فيه

بس مش عارفه

بخرج لساعات فقط

وبرجع تاني

ما اعتقدش انه بيبقي خروج من الحاله

هو بيبقي هروب منها بس

وفعلا الاسبوعين اللي فاتو دول كنت الي حد ما خارج نطاق الكأبه والحزن الي حد ما

او زي ما قلت في هروب منها

تعبت مالحزن

بس مش عارفه اسيبه

او يعني المعني الاصح ليها ان هو اللي مش عايز يسيبني

زهقت منه بجد

كنت دايما اقول الناس اللي علي طول في فرحه وبيضحكوا دول ما بيملوش من حياتهم

لازم الواحد يحزن علشان يعرف يعيش

والا يبقي ملل لازم يدخل الحزن عالفرح

ولازم يدخل الفرح عالحزن

بس اظاهر اني كنت بنكر نعمه الفرحه الدائمه ومش عاجباني

فربنا قرر يديني نعمه الحزن الدائم

بس انا زهقت بج

د ما بقاش في حاجه تفرحني

كل حاجه بتحصل حوليا بقت عااااااااااااادي جدا

بقي عندي حاله من التبلد

اه والله

ما بقاش في حاجه تفرحني

No comments:

Post a Comment