Monday, December 7, 2009

النهارده


الحمد لله

اليوم النهارده عدي علي خير الي حد ما

اصلهم فضلوا يخوفوني منه

من غير حتي ما يعرفوا هو ايه سببه

هو صحيح انا عملته علشان اشوف الفرحه في عيون ناس انا تعبتها كتير

يمكن انا ما شفتهاش بالدرجه اللي كان نفسي فيها

بس المهم اننا كنا مع بعض

فرحانين بقي او مضايقين المهم اننا مع بعض

صحيح كان في هدف نفسي اوصل ليه واشوف ولو شويه فرحه صغيره في عيون الناس دي

بس يالا معلش المهم اننا كنا مع بعض وكنا بنتكلم زي زمان

المهم اننا اتكلمنا النهارده في كل حاجه

والانكماش اللي بيبقي موجود فينا لما نقابل بعض الي حد ما ما كانش موجود

بس كان نفسي مرمر تبقي موجوده هي كمان

بس معلش يا ست مرمر تتعوض بقي

وفالاخر بتمني يكون الفرحه وصلت قلوبكم النهارده ولو واحد علي مليون من اللي كان نفسي فيه

صحيح انا ما شفتهاش في عيونكم

بس اتمني انكم تكونوا اتبسطم

No comments:

Post a Comment