Friday, April 2, 2010

تغمرني الدموع

تغمرني دموعي
بقالي كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير ما فرحتش من قلبي بجد
وحشني اوي الاحساس ده
يمكن اليومين اللي فاتو دول قلت اكدب كدبه علي نفسي واصدقها يمكن تقلب بحقيقه معايا
وقلت البس ماسك الابتسامه والفرح
بس للاسف انا ما بحبش الكدب
وما عرفتش اصدقها
بقت حياتي كلها عباره عن دمعه كبيره
ساعات اضايق من نفسي اوي واقول لحد امتي هفضل مسوداها كده
واقول علي نفسي اني غاويه حزن
بس والله ما بأيدي
عارفين لما الواحد يحس انه مش لاقي حد معاه ولا جنبه
حاسه بوحده فوق الوصف
مش قادره اوصفها
لان الحاجه اللي بتتوصف دي بتبقي حاجه عاديه طبيعيه
لكن اللي الاحساس اللي انا فيه ده غير طبيعي بالمره
مش عارفه اخرج منه ولا اخرجه هو مني
عارفين
هو أحتلني
ايوه أحتلني
عارف لما كل يوم تنام ودموعك علي خدك كده ومفيش حد يسألك حتي مالك
ولا اصلا بيحس بيك
اهم حاجه انهم بيشوفوا مي وهي لابسه ماسك الابتسامه الكدابه بتاعتها دي
محدش بيحس بمي من جوه
يعني الفتره اللي حاولت اكدب فيها علي نفسي والبس ماسك مش بتاعي اساسا
الناس فرحت اوي وقالت اخيرا يا مي
ومحدش حس بمي من جواها
وحس بفيضان الدموع اللي مغرقها من جوه
وحس قد ايه هي بتتعذب وهي بترسم الضحكه وهي جواها شجن وحزن هي مش قادره عليه
حاه اني لوحدي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي
أه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه يا قلبي
*************************************************************
يا مشرط الجراح امانه عليك
وانت فحشايا تبص من حواليك
في نقطه سودا فقلبي بدأت تبان
شيلها كمان
والفضل يرجع ليك
وعجبي

No comments:

Post a Comment